Descoperiri Featuring.

Aflu azi de pe facebook de la un prieten (mersi Caliap!) că un om de ştiinţă premiat cu Nobel (A.K. Geim)  a trecut drept co-autor la lucrarea sa ştiinţifică (a cărui titlu este prea dens pentru a fi pătruns de mintea mea firavă)…pe hamsterul său!

Mă întreb de ce. Mă întreb dacă şi-a justificat cumva gestul de a aduce “tribute” animăluţului.

Titlul lucrării are de-a face cu rotaţiile şi mă gândeam că, poate aşa cum Isaac Newton a fost (cică) inspirat pentru teoretizarea atracţiei gravitaţionale de căderea unui măr dintr-un copăcel lângă care se postase , poate şi aşa domnul Geim a fost inspirat de sunetul rotiţei pe care îi alerga cu o redundanţă aparte hamsteriţa Tisha.

Şi mă mai întreb câte animale de companie nu au fost menţionate de către cei care au beneficiat de această sursă de inspiraţie şi calm. Sper să o pot trece şi eu cândva co-author pe Regina (the cat that got away şi nu a fost dată spre adopţie) la vreo lucrare de-a mea.

Până atunci, o trec aici:

Articol de blog, semnat Mara Ph.Dee feat. P.I.S.ica Regina

About Mara Ambrosie

"I contain multitudes" W. Whitman. *poză de www.cataling.blogspot.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Descoperiri Featuring.

  1. Andrei says:

    eu cred ca e exact invers. daca omul ar fi scris intr-adevar lucrarea, atunci din modestie ar fi trebuit sa treaca numele hamsterului inainte.

    • Mara Ambrosie says:

      si mie imi e clar ca hamsterul a scris-o in realitate, dar dat fiind contextul actual, in care hamsterii sunt discriminati, era greu sa il creada cineva.

      • Andrei says:

        clar! mai ales ca e de fapt e vorba de o hamsterita. si stim cu totii ca lumea stiintifica este puternic gender biased.

  2. Radu says:

    This post made my day. Now I’ll go and sleep the beginning of my day.
    Mulțam fain !

  3. Sabina Baciu says:

    Haha, ce amuzant! Pe de alta parte, poate e destul de trist ca singurul prieten al omului de stiinta e hamsterul sau..

Leave a Reply

