La capătul cerului

Timp de două săptămâni liftul a fost în reparaţii.

Stau la etajul zece. Şi am avut şi musafiri cu multe bagaje.

„Excuse me sir, what isle can I buy a stairway to heaven from?”

„I’m terribly sorry, miss, but these weeks we’ve got only roads to hell for sale.”

Ieri a început să funcţioneze şi liftul, iar gândurile mele pe timp de urcuş s-au scurtat la cele veşnice 25 de secunde.

Şi tot ieri mi-am zis ca nu e rău, de sus supraveghetor, să stai hăt la etajul zece.

IMG_4226

Măcar pe timp de-apus.

IMG_4238

About Mara Ambrosie

"I contain multitudes" W. Whitman. *poză de www.cataling.blogspot.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to La capătul cerului

  1. and she’s buying a staaaaairway to heaven!

  2. Lana says:

    mi-e dooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrr :(((((!!!

Leave a Reply

