dupa fapta.

Timpul te ravaseste cu variatele sale toane.

Stai intr-o camera care a fost candva a ta, privesti pe geam si ti se pare ca totul pluteste inspre tine, zambind un zambet sadic. Ti se canta la chitara si iti vine sa plangi, sa razi, sa dormi si sa tipi ca esti.

Sunt aici. Sunt aici si in curand nu voi mai fi.

Jumatate din tine vrea sa se bucure de toate astea, iar alta jumatate, ceva mai intunecata, se da de ceasul mortii cu toate lucrurile pe care le are de facut, toate sarcinile scrise pe peretii creierului obosit, iar apa nu ti se mai sparge. Nu se mai sparge.

Dusul asta si intorsul asta…ah,toate biletele in viata sunt cu dus-intors. Dublu tais, te apropii de flacara sa te incalzesti si te trezesti cu un miros cunoscut de carne arsa si unghii topite.img_4125

Am vrut sa imi revad viata de Erasmus, am vrut sa am o vacanta in care sa calatoresc, sa ma plimb, sa ma trezesc sub soarele capricios al Perugiei, sau sa adorm cu strazile pulsand a grindina pe ciment. Si nu regret nimic. Regret ce va sa vie. hah. Si-as mai plati cu bucati din mine, cu buze crapate si ochi semi-inchisi sa fiu aici si sa traiesc ce tocmai am trait.

Si stiu ca ma asteapta sesiuni, proiecte, noi liste.Un eu panicat si mic si enervant.

Aici am refuzat sa fac liste. Am incercat sa fiu zen, sa fac doar ce imi zicea mintea sa fac, ce imi zicea si eul meu cu toate componentele sale misterioase. Mi-am luat toata ciocolata care imi amintea de lunile de studentie lenesa, toate cornetele de inghetata fiindca imi permitea ceva mai mult vremea, toate feliile de pizza de la pizzeriile indragite, mi-am luat mult prea multa mancare la restaurantul chinezesc (desi stiam, ah stiam ca nu o voi dovedi).

Incerc sa fiu zen, sa las totul sa vina,sa imi raspund calma dorintelor, insa am visat cum faceam proiecte pe zidurile vechi ale orasului, luam interviuri filmate prin strazile inguste.

What goes around comes around. I see. si lenea-i coana mare.

mi se canta Bittersweet Symphony. Oh, how appropriate. And I didn´t even ask for it:)

About Mara Ambrosie

"I contain multitudes" W. Whitman. *poză de www.cataling.blogspot.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to dupa fapta.

  1. Cătălin says:

    Perugia, orasul celor boemi. 8]

  2. Emanuel says:

    Fara sa stric momentul … vei mai trai asa in multe locuri. Oriunde vei sta mai mult de o luna si o vanzatoare de la un magazin din colt iti va zimbi pentru ca esti de-al casei, vei regasi ceva din toate acestea.
    Lasa sesiunea. E ptuin importanta. Viseaza la cum vei ajunge in alte locuri.

    • scrapsofmara says:

      Stiu asta, si stiu ca ma voi atasa de nenumarate ori de nenumarate strazi si imagini, dar ..I can´t help it.:P Iar sesiunea, bat-o vina, e din pacate ultima si de asta intr-un sens pare mai importanta. Cata dreptate ai…ce dor imi va fi si de vanzatoare de la magazinul din colt de pe aici!:)

      • Emanuel says:

        Acesta este inceputul. Momentul in care cetatenia si delimitarea unei tari ca teritoriu devin irelevante.
        Va fi o alegere personala daca sa vezi jumatatea plina sau cea goala a paharului. Daca sa fii un strain peste tot sau acasa intotdeauna.

  3. Lana says:

    Eu nu stiu daca o sa ma mai intorc vreodata aici, in Kortrijk…si nici nu sunt sigura ca as vrea sa vad casa asta Big Brother locuita de altii…Maryia sa nu mai stea la 24…Sa n-o mai vad pe Theresa la fereastra, de pe terasa…mancarea mea sa nu mai fie in frigider, iar camera mea sa fie de altcineva incuiata…ouh, ma ia nostalgia…mai bine ma intorc la treaba. Inca 5 saptamani aici, pe asta trebuie sa ma concentrez…:)

Leave a Reply

