Sâmbătă seara la mall

Ieşirile mele la mall sunt limitate. Tind spre a fi inexistente chiar. Limitate de timp şi de conştientizarea inutilităţii lor. Altfel, mă aflu la 20 de minute de mers de Mallul Vitan.

Sâmbăta trecută am ieşit însă la un film, pentru a schimba ecranul, pentru a mă cufunda în marea de oameni care îşi trăiesc intens viata socială pe scările rulante şi prin magazinele pline ale fostului circ al foamei, actualului circ comercial.

Îmi plăcea şi mie în liceu, când ajungeam în Bucureşti, să mă plimb prin lumea asta închisă şi aparent suficientă sieşi, dar asta-i deja altă poveste.

Şiruri de gânduri mi s-au îndreptat spre numeroasele domnişoare aflate la o înalţime considerabilă (mai putin spirituală, mai mult facilitată de nişte tocuri de oţel). Mă uitam la măştile lor, la culorile nu chiar plauzibile ale obrajilor lor, dat fiind sezonul.

Şi mi-am spus:

intimitatea, în zilele noastre, înseamnă să-ţi vezi iubita după ce se demachiază.

About Mara Ambrosie

"I contain multitudes" W. Whitman. *poză de www.cataling.blogspot.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sâmbătă seara la mall

  1. Lana says:

    Foarte tare :)!

  2. emanuelgrigoras says:

    well … se pare ca voi deveni unul dintre cititorii tai fideli.
    Te-am pus in blogroll la al meu (www.emanuelgrigoras.ro) ca sa te am arpoape.🙂

Leave a Reply

