For the new to be born, should we sacrifice the old?

Cu 360 am avut o relaţie lunga. O relaţie frumoasă.

Ştii şi tu cum e la început când crezi cu toata fiinţa că va dura o veşnicie.

Aşa a fost. Ne-am văzut iniţial în fiecare săptămână, mereu cu acelaşi entuziasm. Chiar şi cu emoţii.Uneori aveam atâtea de zis încât tăceam împreună.

Alte dăţi nu ştiam dacă voi mai ţine minte când ajungeam acasă tot ce voiam să-ţi scriu în palme.

Am văzut un…Am auzit lângă mine două…Credeai vreodată că?…

Nu pot să spun că ne-am despărţit de comun acord.

Asta însă doar pentru că nu ne-am despărţit.

Mi-ar fi prea greu.

Poţi să spui „nu cunosc acest om”, să te dezici de locuri, oraşe, să te prefaci că nu ai idee despre cine sau despre ce e vorba, să-ţi laşi căştile-n urechi şi să ridici din umeri.

De tine, însă, nu scapi. Iar eu nici nu vreau.

Sper doar să nu fug, speriată,

înapoi.

Gata, m-am aruncat în lumea largă.

http://www.goear.com/listen/238fb83/Last-Goodbye-Jeff-Buckley

About Mara Ambrosie

"I contain multitudes" W. Whitman. *poză de www.cataling.blogspot.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to For the new to be born, should we sacrifice the old?

  1. Bine ai venit.🙂
    Nu trebuie sa sacrifici nimic. Un mijloc de comunicare e doar un mijloc de comunicare. Mesajul si cat de usor il accesezi e important.

  2. Cătălin says:

    Mara gone mainstream.
    Să-l stăpâneşti sănătoasă. ^_^

  3. raluca says:

    Ţi-aş cita din Live, cu “Give no mercy to your fears”, care îmi place mult mult mult, dar văd că deja ai făcut-o, aşa că..plutire uşoară

Leave a Reply

